حجت الاسلام سید محمد سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مطمئن هستیم مردم جواب دشمنان را با حضور هر چه بیشتر در این راهپیمایی خواهند داد.
وی اظهار داشت: نواختن زنگ استکبار ستیزی از جمله برنامه های مراسم 13 آبان است که ساعت هفت و نیم این روز در دبیرستان دخترانه 13 آبان مشهد با حضور مدیران و مسئولان استانی برگزار می شود و در شهرستان های استان هم مدارس مختلف به این منظور انتخاب شده است.
وی گفت: تبیین اصول اولیه انقلاب اسلامی مبنی بر مبارزه با استکبار جهانی، عبرت آموزی و بصیرت افزایی نسل سوم و چهارم انقلاب در وقایع سه گانه 13 آبان، خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی با مقاومت ملت شهید پرور و بیعت مجدد با آرمان‌ های شهدا و امام راحل مبنی بر عدم سازش با رژیم آمریکا از جمله اهداف راهپیمایی 13 آبان امسال است.
سلطانی افزود: حمایت از مردم مظلوم یمن، سوریه، بحرین، عراق، افغانستان، میانمار و فلسطین که همچنان زیر سلطه استکبار جهانی و قلدرمآبی آمریکا در معرض آسیب هستند و همچنین خنثی کردن توطئه اسلام ‌هراسی و ایران ‌هراسی دشمنان، تبیین جنایات استکبار جهانی در دوران طاغوت و دوران دفاع مقدس و تبیین اثرات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران و شکست ابهت پوشالی آمریکا در جهان از دیگر اهداف راهپیمایی 13 آبان می باشد.
وی اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان در مشهد ساعت 8 صبح یکشنبه هفته آینده از میدان بیت المقدس این شهر به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) آغاز می شود و با سخنرانی حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی و قرائت قطعنامه پایان می یابد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.