جعفر فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صالح فروتن، نوید خواجی زاده و حامد بیگی بازیکنان جدید تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا هستند و هنوز یک جای خالی دیگر برای جذب بازیکن داریم.
وی اظهار داشت: فروتن بازیکن مشهدی است و سابقه بازی در تیم ملی را دارد، خواجی زاده هم دیگر بازیکن مشهدی است که اخیرا با تیم ملی بسکتبال سه نفره موفق به کسب مقام سوم مسابقات آسیایی جاکارتا شده است و بیگی هم از بازیکنانی ست که علاوه بر سابقه بازی در سوپر لیگ، سابقه بازی برای تیم های مشهد را نیز دارد.
وی گفت: استفاده از این بازیکنان در بازی آینده این تیم با شهرداری گرگان به نظر کادر فنی بستگی دارد اما با توجه به اینکه این بازیکنان تمرینات مداوم داشته اند از نظر بدنی مشکلی برای بازی ندارند.
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا با حضور سید ابوالفضل سیدی، احسان دلیر، شهریار قلی زاده، سجاد ابراهیمی، مجید صادقی، امین بهشتی، علیرضا رحماندخت، امیر حسین تاتاری، حسین محمد زاده، علی مداح و حسین رحمتی با سرمربیگری مجید ولی پور و مربیگری محمد قیاسی در لیگ برتر حضور دارد.
این تیم در دومین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 10 آبان در سالن ورزشی مرحوم حمیدی با شهرداری گرگان دیدار می کند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.