امیر دلداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه ها در خیابان های طبرسی، آیت الله بهجت، امام رضا (ع)، بولوار سازمان آب و میدان بیت المقدس مستقر شده و از ساعت 9 تا 20 آماده پاسخگویی به شکایات مردمی هستند.
وی اظهار داشت: علاوه بر این بازرسان طرح ویژه نظارتی بر نحوه عرضه و فروش کالا در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی نظارت دارند و بر مواردی نظیر گران فروشی، عدم صدور صورت حساب، کم فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالا رسیدگی می کنند.
وی گفت: اولویت نظارت بازرسان و کارشناسان در این مدت کالاهای مربوط به حوزه سوغات، سلامت و امنیت غذایی است و در این زمینه گشت های نظارتی مشترک با اداره تعزیرات حکومتی در سطح شهر انجام می شود.
دلداری افزود: طی مهر ماه امسال 25 هزار و 189 فقره بازرسی بر بازار خراسان رضوی انجام شده که در این ارتباط 2 هزار و 79 فرم تخلف به ارزش 16 میلیارد و 600 میلیون ریال تنظیم شده است.
وی اظهار داشت: بیشترین تخلف اصناف در این مدت شامل عدم درج قیمت، عدم نصب نرخ نامه، گران فروشی، تقلب و عدم صدور صورت حساب بوده است.
وی گفت: در مهر ماه امسال 320 شکایت حضوری از اصناف استان ثبت شده که در 179 مورد از این تعداد جلب رضایت شده و یک میلیارد و 845 میلیون ریال به خریداران عودت داده شده است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.