مدیر عامل آتش نشانی خراسان رضوی گفت: آتش‌نشان مشهدی در حین عملیات امداد و نجات در بزرگراه شهید کلانتری شهید شد .

به گزارش ایلنا، حسن جعفری در خصوص بروز این حادثه گفت: ساعت 4:44 بامداد یکشنبه خبر برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با جدول میانی بزرگراه شهید کلانتری مقابل بوستان غدیر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 9 شهدای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

جلالی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس بین شهری به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامعلومی از مسیر منحرف و پس از برخورد شدید با گاردریل‌های میانی بزرگراه و شکستن بخشی از آنها متوقف شده است.

وی با اشاره به مصدومیت 5 نفر در این حادثه و درمان سه تن از آنها به صورت سرپایی در محل و اعزام دو تن دیگر به مراکز درمانی افزود: پس از عملیات پیشگیرانه بواسطه نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل توسط ماموران آتش نشانی، یک دستگاه کامیون که آن نیز به دلیل نامعلومی از مسیر خارج شد با یک دستگاه خودرو ایسوزو برخورد کرد که یکی از آتش نشانان در زمان بروز این حادثه در بین دو خودرو محبوس و به شدت مصدوم شد.

9

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد با ابراز تاسف و اندوه بیان داشت: حمید نوروزی ابدال آبادی آتش‌نشان 31 ساله ایستگاه شماره 9 شهدای آتش نشانی مشهد در این حادثه شهید شد .

آتش نشانان شهید متولد اردیبهشت ماه سال 1366 متاهل و دارای یک فرزند 4 ماهه به نام امیر محمد بود . وی در مهر ماه سال 1395 در سازمان آتش نشانی مشهد استخدام شده بود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.