دکتر احسان اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان مزبور شامل 13 دستگاه اتوبوس است که 2 اتاق عمل، سی.تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، تخت های بستری و قسمت پشتیبانی دارد.
وی اظهار داشت: این بیمارستان توسط 125 خادم یار سلامت و به صورت افتخاری مدیریت می شود که 20 نفر از آنان پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های جراحی عمومی، جراحی قلب، رادیولوژی، ارتوپدی، قلب، عفونی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، امور آزمایشگاهی و طب اورژانس هستند.
وی گفت: همراه این پزشکان حدود 60 تا 70 نفر از کارکنان حوزه درمانی شامل پرستار، کمک پرستار، کارکنان اتاق عمل و بیهوشی، آزمایشگاه، رادیولوژی، حوزه پشتیبانی و حفاظت نیز در این بیمارستان حضور دارند.
اکبری افزود: این بیمارستان در عمود 606 بین شهرهای نجف و کربلا مستقر شده است و خدمات درمانی، دارویی و بستری را به صورت رایگان به زائران پیاده ایرانی و غیرایرانی ارائه می دهد.
وی اظهار داشت: امکانات درمانی، دارویی و پشتیبانی این بیمارستان سیار توسط آستان قدس رضوی، بنیاد سلامت رضوی و بیمارستان رضوی تامین شده است.
وی گفت: این بیمارستان مدت هفت روز فعالیت خواهد داشت و از امروز خدمات رسانی به زائران را آغاز کرده است.
اکبری افزود: بیمارستان سیار رضوی پارسال نیز طی پنج روز استقرار به 30 هزار زائر خدمات رایگان ارائه کرد و 10 عمل جراحی در آن انجام شد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.