استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: در شرایطی که کشور با فشارهای اقتصادی و تهدیدات دشمنان مواجه است، افتخارآفرینی کاروان ایران در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا به این ملت امید بخشید و به بدخواهان ملت نشان داد که هیچکس نمی تواند مانع وحدت و موفقیت این ملت شود.
علیرضا رشیدیان افزود: قهرمانان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا نماد توانمندی، قوت و قدرت یک ملت هستند که نشان دادند وقتی یک ملت اراده می کند، می تواند بر مشکلات فائق آید و در رقابت ها پیروز شود.
وی اظهار داشت: مردم ما قدردان کسانی که برای عزت آنان تلاش می کنند، هستند و تلاش های قهرمانان در صفحه افتخارات این ملت برای همیشه ثبت و ضبط خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کاروان ورزشی 'خودباوری و امید ایران' در سومین دوره بازی های پاراآسیایی در جاکارتا عملکرد فوق العاده داشت و ورزشکاران استان در این موفقیت نقش پررنگی داشتند.
فرزاد فتاحی افزود: خراسان رضوی از نظر تعداد ورزشکار نسبت به دور گذشته، افزایش کمی و کیفی داشته و همه ورزشکاران اعزامی براساس شایستگی و احتمال مدال آوری راهی مسابقات شدند.
وی اظهار داشت: پیش از برگزاری این دوره از مسابقات کسب 10 مدال توسط ورزشکاران خراسانی پیش بینی می شد اما کاروان 21 نفره این استان 22 مدال برای ایران به ارمغان آوردند.
وی گفت: تعداد بازیکنان ایرانی در مسابقات آسیایی جاکارتا نسبت به 2 دوره قبل رشد 50 درصدی و کسب مدال توسط آنان رشد سه برابری داشته و تعداد بازیکنان اعزامی از خراسان رضوی به این مسابقات نیز از نظر تعداد 20 درصد افزایش داشته و کسب مدال توسط آنان نیز سه برابر شده است.
فتاحی افزود: امسال به رغم مشکلات اقتصادی، دولت اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان اختصاص داد به طوری که 600 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در این زمینه برای استان در نظر گرفته شد.
وی اظهار داشت: تا پایان آبان ماه امسال سه پروژه مهم ورزشی در خراسان رضوی با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری می شود که شامل استادیوم ورزشی تربت حیدریه، سالن اختصاصی ژیمناستیک در مشهد، پیست دو و میدانی اختصاصی در مجموعه شهید بهشتی مشهد می باشد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.