به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پدیده 13 مهر ماه جاری در چارچوب بازیهای یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور نیز با نتیجه سه بر 2 تیم فولاد را در همین ورزشگاه شکست داده بود.
شاگردان یحی گل محمدی در دقیقه 54 با ضربه یونس شاکری به اولین گل دست یافتند و در حالی که حملات متعدد پدیده در زمین تیم میهمان همچنان ادامه داشت، محمد رضا خلعتبری در دقیقه 78 گل دوم را وارد دروازه تیم فولاد کرد.
در دقیقه 81 بازی و با توجه به پیشی گرفتن پدیده درگیری مختصری بین بازکنان 2 تیم رخ داد که محمد رضا مهدوی داور این دیدار با نشان دادن کارت زرد به سید هیثم هاشمی زاده، بازیکن فولاد، به ماجرا پایان داد.
این دیدار با حضور حدود هشت هزار تماشاچی با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم پدیده پایان یافت.
همچنین امروز با رایزنی استانداری خراسان رضوی 2 میلیارد ریال از بدهی تیم پدیده پرداخت شد که این امر تا حدی بر روحیه اعضای این تیم تاثیر گذار بود.
بر اساس ضرب الاجل تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال باشگاه پدیده خراسان تا پایان هفته جاری برای پرداخت طلب یا جلب رضایت ایگور پراهیچ بازیکن سابق این تیم در فصل گذشته فرصت داشت در غیر این صورت فیفا تا قبل از پایان فصل جاری 6 امتیاز از این تیم کسر می کرد و تیم به رده های پایین تر سقوط می کرد.
با سه امتیاز بازی امروز تیم فوتبال پدیده جایگاه صدر جدولی خود را حفظ کرد.
پیش از آغاز بازی های هفته نهم ، تیم پدیده خراسان با پنج برد، 2 مساوی و یک باخت و کسب 17 امتیاز بالاتر از سپاهان و پرسپولیس 16 امتیازی در جایگاه نخست قرار داشت.
تیم فولاد نیز باهشت بازی و کسب 9 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.