مجید بشیری روز پنجشنبه در گردهمایی سراسری مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مشهد افزود: بازرسیهای حضوری از دفاتر به صورت دوره ای و موردی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: بازرسی از دفاتر به قصد مچگیری انجام نمی شود بلکه هدف اصلاح امور و رفع نواقص است. در بازرسیها در مورد رعایت جایگاه مدیران دفاتر توسط بازرسان تاکید شده است. یک دفتر باید از تجهیزات لازم برای فعالیت در این حوزه برخوردار باشد.
مسئول واحد بازرسی و نظارت کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به فعالیت واحد شکایات نیز اشاره و بیان کرد: در این واحد شکایات به صورت تلفنی و حضوری اعلام و زیر نظر نهاد بازرسی بررسی می شوند.
سومین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی 25 و 26 مهر ماه در مشهد برگزار شد. 489 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات مرتبط با این حوزه گسترده به مردم هستند.
شهروندان می ‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک قوه ‌قضاییه به نشانی www.adliran.ir و یا مراجعه مستقیم به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی، دادخواست‌ خود را ثبت کنند لذا نیازی به مراجعه به دادگاه نیست. شهروندان می بایست با همراه داشتن کارت ملی، کد پستی، تاریخ تولد به روز و ماه و سال و نیز منضمات پرونده، برای ثبت آنها و یا گرفتن شماره پیگیری به دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضاییه مراجعه کنند و پس از آن از طریق پیامک از ارجاع پرونده به شعبه مربوطه آگاه می شوند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.