باقر سلیمان نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم دیروز عازم آمل شد و فردا 25 مهر در نخستین روز بازیهای سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر ایران به میدان می رود.
وی نسیت به وضعیت سرپرستی و حامیان باشگاه پیام خراسان اظهار بی اطلاعی و بیان کرد: این باشگاه قرار بود با نام شهرآرا مشهد در رقابتهای لیگ حضور یابد اما فعلا تیمی با عنوان پیام خراسان معرفی شده است.
در این دوره از رقابتها تیمهای 'پیکان، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، درنا ارومیه، شهرآرا مشهد، عقاب نهاجا و شهروند اراک' حضور دارند.
تیمها در این فصل در یک گروه 13 تیمی به صورت و رفت برگشت به مصاف یکدیگر می روند و هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.
سرمربی تیم پیام خراسان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم به مدیرعاملی علی شیخ الاسلامی تحت عنوان باشگاه پیام خراسان فعالیت می کند و شورای شهر و شهرداری مشهد، موسسه فرهنگی هنری شهرآرا و اداره کل ورزش و جوانان به این باشگاه کمک می کنند اما آنان قصد تیمداری ندارند.
جبار قوچان نژاد افزود: سیدمحمد موسوی والیبالیست ملی پوش کشورمان هم طی قرار دادی دیروز دوشنبه به تیم پیام خراسان پیوست. سعید مصطفی وند، مجتبی ببرخان، علیرضا عبدی، شهروز همایونفر، سحاب دلقندی، علی سجادی، امیرحسین ناوی، سجاد سربرقی، ستار صولانی، رشید یوسفی، بهزاد حیدری شاهی، سپهر دلقندی، امین علوی، عرفان علی نژاد، مجتبی یوسفی، امیر راشینی و مهدی کریمی بازیکنان تیم والیبال پیام خراسان را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: مجید مخلصی به عنوان مدیر فنی، حسین سالاری سرپرست، مهدی فعال، حسن ثانیان، محمد رضایی و حامد صمدی به عنوان مربی، آرمین گلکار به عنوان آنالیزور و مهرداد سعادتمهر به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادر فنی تیم را تشکیل می‌ دهند.
طی سالهای گذشته تیمهایی نظیر ثامن الحجج خراسان، میزان، شهرداری مشهد، بانک صادرات و ابومسلم مشهد از خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال مردان کشور حضور داشتند. عنوان سومی تیمهای ابومسلم مشهد و ثامن حجج خراسان به ترتیب درسالهای 79 و 94 بهترین نتایج نمایندگان خراسان در تاریخ لیگ برتر بوده است.
رقابتهای لیگ برتر والیبال از سال 1354آغاز شد و پس از وقفه ای 12 ساله به دلیل جنگ تحمیلی از سال 1369 به کار خود ادامه داد. پیکان تهران با 12 قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم لیگ را یدک می کشد.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.