ابراهیم قاسم پور روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بردسکن افزود: در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید اشتغالزایی 672 نفر از تعهد 1303 نفری این شهرستان انجام شده است.
وی از اختصاص هشت میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات در قالب پشتیبان و منفرد به بردسکن خبر داد و اظهار داشت: دستگاههای اجرایی و بانک های مربوطه باید نسبت به جذب سریع و نظارت بر هزینه این مبلغ اقدام نمایند.
وی گفت: همه موظف هستیم تمام توان خود را برای خدمت بی منت به مردم بکار ببندیم و با جذب سرمایه گذار، در زمینه های مختلف بردسکن را به شهرستان صنعتی و تولیدی مبدل کنیم.
قاسم پور افزود: طی یک سال اخیر توسط بخش خصوصی سه میلیارد ریال سرمایه گذاری در معادن این شهرستان انجام شده که اینک دهها نفر در این معادن مشغول کار هستند.
وی همچنین با اشاره به خشکسالی های پی در پی از مدیران بانک ها خواست در خصوص استمهال تسهیلات کشاورزان و دامداران مساعدت نمایند.

* کمبود 70 معلم ابتدایی در بردسکن
مدیر آموزش و پرورش بردسکن نیز در این نشست گفت: هر چند امسال 45 فرهنگی ورودی به شهرستان داشته ایم اما 105 نفر از همکاران بازنشسته شده اند و با کمبود 70 معلم در مقطع آموزش ابتدایی مواجه هستیم.
غلامحسین غفوری با اشاره به جذب 38 درصدی دانش آموزان شهرستان در رشته فنی و حرفه ای افزود: امسال در مجموع تعداد دانش آموزان بردسکن به 14 هزار و 172 نفر رسید که نسبت به پارسال 700 نفر افزایش داشت.
وی با اظهار نگرانی از رفت و آمد سرویس های بدون مجوز در شهر از نیروهای انتظامی و پلیس خواست از رفت و آمد این وسایل نقلیه که بدون مجوز و ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام به جابجایی دانش آموزان می کنند جلوگیری نمایند.
غفوری از دستگاههای خدماتی نیز خواست با توجه به مشکلات مالی کمک کنند مدارس با قطع آب، برق، گاز و تلفن مواجه نشود.
وی اظهار داشت: سرانه هر دانش آموز در طول سال 20 هزار ریال است که بسیار ناچیز می باشد لذا همه دستگاهها و اولیای مدارس و دانش آموزان و خیرین کمک کنند که دانش آموزان بتوانند تحصیل راحت داشته باشند.
بردسکن در 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.