در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی، مدیران کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان، فرماندار و اعضا شورای اسلامی شهر مشهد حضور داشتند و با تقدیم شاخه گل به ورزشکاران مدال آور جانباز و معلول استان خیر مقدم گفتند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگارایرنا گفت: از 21 عضو کاروان پاراآسیایی این استان 14 نفر ورزشکار و بقیه کادر فنی و داوری بودند و ورزشکاران زن نیز نیمی از این تعداد را به خود اختصاص دادند.
امیز زارعی با بیان اینکه ورزشکاران این استان 11 طلا در این مسابقات کسب کردند افزود: شاهین ایزدیار طلایی ‌ترین ورزشکار مسابقات پاراآسیایی اندونزی در رشته شنا موفق به کسب 6 مدال طلا و یک مدال نقره شد.
وی اظهار داشت: این ورزشکار جوان نقش تعیین کننده ای در جایگاه سومی ایران در جدول توزیع مجموع مدالها و کسب رتبه سوم ایران ایفا کرد.
سومین دوره بازیهای پاراآسیایی که از 14 مهر به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا آغاز شده بود در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز در جایگاه سوم آسیا ایستاد و سهم ورزشکاران استان خراسان رضوی در کسب این افتخارات 11 مدال طلا، هشت نقره و 2 برنز بود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.