غلامرضا ضیاء شهابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت سامانه بارشزا در خراسان رضوی از عصر دیروز آغاز شده و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه دارد.
وی ادامه داد: بیشترین حجم بارشها در نیمه شمالی خراسان رضوی رخ می دهد و در برخی از نقاط احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب وجود دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا نیز در استان تا روز پنجشنبه هفته جاری کاهش می یابد. بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد 18 درجه سلسیوس پیش بینی شد که روز سه شنبه چهار درجه کاهش می یابد.
وی افزود: حداقل دمای شبانه در نواحی سردسیر خراسان رضوی نیز از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری به صفر و کمتر از صفر درجه می رسد.
شهابی ادامه داد: همچنین سرعت وزش باد عصر امروز در نواحی غربی خراسان رضوی و در روزهای سه ‌شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان شدید پیش ‌بینی شده است.
فریمان با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای 23 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز از مه ولات با سرعت 47 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.