سرهنگ ابراهیم قربان زاده روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب افزود: این رضایت در حالی است که این استان هم مرز با کشوری می باشد که بیش از 85 درصد مواد مخدر جهان را تولید می کند.
وی اظهار داشت: با وجود همسایگی با کشوری که منشا آسیب های اجتماعی و محل عبور مواد مخدر به سایر کشورهای جهان است، امنیت در خراسان رضوی و مرزهای شرقی آن بطور کامل برقرار است.
وی گفت: با تلاش مرزبانان و غیور مردان نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تهدیدی از طریق مرزها احساس نمی شود و در صورت مشاهده تهدید، قبل از مرزها جلو آن گرفته می شود.
سرهنگ قربان زاده با اشاره به فراخوان سایت ها و تجمعات ناآگاهانه در برخی شهرهای کشور طی ماههای گذشته افزود: با پیش بینی ها و آمادگی مطلوب هیچ دغدغه ای در شهرستانهای خراسان رضوی وجود نداشت.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی تلاش می کند با همدلی و همکاری همه دستگاههای اجرایی و استفاده از ظرفیت های بسیج و اقشار مختلف مردم امنیت را تامین کند.
در این مراسم از زحمات سرهنگ علی مرادی علی آبادی قدردانی و سرهنگ حسن آشیانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان خوشاب معرفی شد.
خوشاب در 175 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.