سیدجواد حسینی روز سه شنبه در نشست ستاد استانی هماهنگی اربعین حسینی افزود: تاکنون 11 هزار روادید برای زائران خراسانی اربعین حسینی صادر شده و کار صدور روادید برای سایر زائران نیز در حال انجام است.
وی تعداد موکبهای پیش بینی شده در مراسم امسال اربعین حسینی را 58 مورد اعلام و بیان کرد: به جز یک موکب که در مرز مهران استقرار خواهد داشت محل برپایی بقیه موکبها در عراق پیش بینی شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در این چارچوب 25 موکب در کربلا، 14 موکب در کاظمین، 11 موکب در نجف، پنج موکب در سامرا و پنج موکب در مسیر نجف و کربلا استقرار خواهند یافت.
وی گفت: طبق پیش بینیها 582 هزار و 200 خدمت در این موکبها ارائه می شود و تاکید بر این است که به موکبهایی پروانه داده شود که توانایی ارائه خدمات دارند.
حسینی افزود: در ارائه خدمت به مراسم امسال اربعین حسینی 600 پاکبان، 150 پزشک و امدادگر و 500 مبلغ و روحانی از خراسان رضوی حضور و مشارکت دارند.
وی همچنین گفت: اربعین باید محور اتحاد مسلمانان به ویژه شیعیان قرار گیرد لذا پرهیز از رفتار و حرکات اختلاف انگیز مورد تاکید است.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.