سرهنگ قربانعلی قربانی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گناباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت مقوله ای چندوجهی است که باید همه نهادها و دست اندرکاران ذیربط باید در تامین آن نقش آفرین باشند و از ظرفیتهای موجود حداکثر بهره را بگیرند.
وی ادامه داد: دشمنان از آن سوی مرزها تلاش زیادی برای ناامن کردن جامعه ما انجام می دهند ولی به برکت انقلاب اسلامی و حضور مقتدر نیروهای مسلح ایران اسلامی در حوزه امنیت و اقتدار حرف نخست را در منطقه می زند و ترفندهای دشمنان راه به جایی نبرده است.
امام جمعه شهر کاخک نیز در این مراسم گفت: توکل به خدا، مردمداری، خدمتگذاری صادقانه به مردم، سختکوشی، نظم و انضباط و قانونگرایی در عین انعطاف پذیری از خصوصیات پلیس مقتدر و کارآمد محسوب می شوند.
حجت الاسلام ولی الله خاکشور ادامه داد: برای افزایش اقتدار و خدمات رسانی مطلوب نیروی انتظامی تعامل و همراهی همه بخشها و مردم ضروری است. خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی نیز باید با پایبندی به قانون و انعکاس فعالیتهای پلیس و همچنین واقعیتها و پرهیز از حاشیه پردازی در تامین امنیت مطلوب مشارکت داشته باشند.
13 تا 20 مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.