حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی عصر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران سبزوار افزود: 50 میلیارد ریال این مبلغ از محل دهیاری ها برای تک مزارها و 12 میلیارد آن از منابع استانی اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: از مجموع 90 گلزار شهدای شهرستان سبزوار تاکنون 24 مورد ساماندهی و بازسازی شده و 66 گلزار نیاز به بازسازی دارد که با همکاری بخشداری ها، دهیاری ها و بنیاد شهید انجام می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در شهرستان سبزوار 530 فرزند شهید و ایثارگر با مدارک کمتر از دیپلم تا کارشناسی ارشد جویای کار هستند که در نیمه نخست امسال برای 17 نفر آنها با پرداخت سه میلیارد و 400 میلیون ریال اشتغال ایجاد شده است.
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت ایثارگران است گفت: تکریم خانوداه شهدا و جانبازان وظیفه مهم مسئولان و کارگزاران نظام است.
احمد برادران با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به بلوغ و کمال رسیده و انقلاب به اهداف خود دست یافته است.
وی اظهار داشت: ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه، حفظ انسجام و تکیه بر ظرفیت های داخلی، توطئه جنگ اقتصادی دشمن را همچون سایر نیرنگ های استکبار نقش بر آب می کند.
324 هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند.
خراسان رضوی 17 هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.