ابراهیم نصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این لاستیکها در سه سایز پرمصرف 12*24 ، 315 و 385 ابتدا از طریق صدور حواله دستی و سپس ثبت در سامانه مکانیزه توزیع شد. توزیع پنج هزار و 259 حلقه لاستیک از طریق صدور حواله دستی و 904 حلقه از طریق سامانه بین رانندگان ناوگان سنگین برون شهری خراسان رضوی صورت گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی حوزه حمل و نقل و جایگاه خراسان رضوی در بین چهار استان نخست کشور درحوزه حمل کالا و مسافر این توزیع تا رفع نیازهای همه ناوگان همچنان از طریق سامانه مکانیزه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: متقاضیان دریافت حواله لاستیک در سایزهای اعلامی می توانند با دردست داشتن اصل سند خودرو( برگ سبز)، اصل کارت ملی و پرینت از کارت هوشمند ناوگان( فعال) نسبت به ثبت نام و دریافت لاستیک مطابق با نوبت دهی اقدام کنند.
وی افزود: رانندگان توجه داشته باشند با توجه به اینکه برای هر شهرستان سمهیه جداگانه ای در نظر گرفته شده و سهمیه ها بر اساس آدرس قید شده در سند خودرو به همان شهرستان تعلق دارد لذا رانندگان موظف هستند سهمیه لاستیک خود را از شهرستان قید شده در سند دریافت کنند.
760 شرکت حمل و نقل کالای داخلی و بین المللی و شرکت حمل و نقل مسافر در خراسان رضوی فعالیت دارند. پارسال 30 میلیون تن بار توسط 40 هزار راننده با 37 هزار وسیله نقلیه در حوزه حمل و نقل بار جاده ای بخشهای داخلی و بین المللی از خراسان رضوی جا به جا شد. هشت هزار و 612 راننده با پنج هزار و 373 دستگاه خودرو مسافربری جاده ای در خراسان رضوی در قالب 124 شرکت حمل و نقل مسافر فعالیت دارد که پارسال 19 میلیون و 300 هزار مسافر را جا به جا کردند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.