به گزارش ایرنا، در نخستین ساعت شروع رای گیری این انتخابات، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به اتفاق رئیس سازمان نظام مهندسی استان با حضور در حوزه انتخابی در نمایشگاه بین المللی مشهد آرای خود را به صندوق انداختند و از بخشهای مختلف این حوزه رای گیری و سامانه احراز هویت بازدید کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به خبرنگاران گفت: در این انتخابات 83 نامزد عضویت هیات مدیره در هشتمین دوره انتخابات سازمان شدند که از این تعداد 15 نفر اصلی و هفت نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله به عنوان عضو هیات مدیره با کسب آرای اکثریت انتخاب خواهند شد.
محمدرضا اخوان عبداللهیان افزود: انتخابات از ساعت هشت صبح در مشهد و شهرهای سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، درگز، تایباد، خواف، کاشمر، گناباد و سرخس در حال برگزاری است و ساعت 17 امروز به پایان می رسد.
وی ضمن تاکید بر انتخاب افراد اصلح و رعایت اخلاق حرفه ای در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان، ارتقای کیفیت در حوزه ساخت و ساز در سطح استان خراسان رضوی را خواستار شد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی 37 هزار عضو در هفت رشته عمران، معماری، شهرسازی، برق، مکانیک، نقشه برداری و ترافیک دارد.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.