سلمان دانشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان پرداخت صدقه توسط مردم نیکوکار به روشهای حضوری و غیرحضوری پرداخت شده است.
وی به رشد 10 میلیاردی صدقات در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره و بیان کرد: پارسال 110 میلیارد ریال صدقه توسط شهروندان خراسانی در قالب صدقات پرداخت شده بود.
معاون کمیته امداد خراسان رضوی تعداد صندوقهای صدقه کوچک و بزرگ توزیع و نصب‌ شده را در سطح این استان 500 هزار مورد ذکر و بیان کرد: پیش بینی می شود میزان جذب صدقات در خراسان رضوی امسال به بیش از 260 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی ادامه داد: پرداخت صدقات نشان می دهد شرایط اقتصادی و تورمهای موجود در جامعه در اعتقادات و نوعدوستی مردم و مشارکت نیکوکاران تاثیر منفی نداشته بلکه در این مواقع شاهد حضور پررنگتر و کمکهای بیشتر نیکوکاران به ‌منظور حمایت از نیازمندان هستیم.
او گفت: نیکوکاران علاوه بر واریز صدقات خود به صندوقهای این نهاد و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، می ‌توانند با استفاده از روشهای الکترونیکی مانند شماره‌گیری کد # 051 * 8877 * و یا نصب نرم ‌افزار سنا و یا واریز به شماره‌ حساب 0105224406000 اقدام کنند. از مزیتهای استفاده از روشهای الکترونیکی تسهیل در پرداخت از سوی نیکوکاران و بدون هزینه، با سرعت و امنیت بالا در انتقال است.
نیم میلیون نفر در قالب 200 هزار خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد در استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی هستند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.