آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نمازجمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: دستگاهها و سه قوه اگر برنامه و طرح برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا دارند آن را ارائه دهند.
وی ادامه داد: در کمتر از یک سال 375 برابر ارزش پول ملی سقوط کرده است. آیا این به معنای طرح و برنامه نداشتن دستگاهها، دولت، مجلس و قوه قضاییه در مقابل دشمن نیست؟ اگر طرح و برنامه دارید به مردم بگویید، مردم به جریان اقتصادی کشور اعتماد ندارند.
امام جمعه مشهد گفت: مسئولان موظفند نگرانی مردم را برطرف و مشخص کنند آیا در مقابل این جریان اقتصادی طرح و برنامه دارند. عده ای ارز دولتی گرفتند ولی هیچ جنسی وارد نکردند، عده ای منفعت طلب سودجو که پیاده نظام آمریکا در جنگ اقتصادی شده اند این مصیبت را به کشور وارد کردند.
وی افزود: وقتی فضای مجازی در جنگ اقتصادی پیاده نظام آمریکا است، واقعا جریان کارگزاری و وزارت ارتباطات نباید جلوی آن را بگیرد و این فضا را کنترل کند؟ چهارشنبه شب در جریان رسانه ای فضای مجازی اعلام شود نرخ دلار 190 هزار ریال است و روز چهارشنبه این نرخ اعمال می شود. وزارت ارتباطات می بیند آمریکا با فضای مجازی به جنگ اقتصادی دامن می زند آیا توان کنترل این فضا را ندارد؟
آیت الله علم الهدی ادامه داد: دشمن امروز همان دشمن 40 سال پیش اما دشمنی امروز شدیدتر است. دشمن به واسطه حماسه دفاع مقدس جرات تهاجم نظامی ندارد اما توانست یک مشت درندگان شهوتپرست را با پول گول بزند تا در آغازین روز دفاع مقدس زنان و مردان بی دفاع را به خاک و خون بکشانند.
وی گفت: کشتن زن و مرد بی دفاع و کودک چهار ساله نهایت ضعف و زبونی دشمن است. وقتی در مقابل ارتش، سپاه و نیروی رزمنده قدرت ندارد کودک چهار ساله را به خاک می کشد. مسئولان، مدیران، فرماندهان و کارگزاران باید چشم بازکنند و وضعیت موجود را ببینند، حتی شورای امنیت حادثه اهواز را حادثه تروریستی عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در این عملیات به هر یک از تروریستها وعده 200 هزار دلار داده شده بود، مگر کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم مخالف تروریست نیست پس چرا دولتهایی که چنین ادعایی را دارند این جریان تروریستی را تحریک کردند.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس بدانند چه تصویب می کنند، می خواهیم عضو کنوانسیونی بشویم که پول بگیرند و در مملکت ما آدم بکشند؟ تصویب این لایحه در حداقل موضوع، خیانت به خون شهدای اهواز است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.