سید حمیدرضا جوادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای هفته جاری تاکنون دو محموله گوشت گرم وارداتی پس از مدت کوتاهی وقفه وارد خراسان رضوی شده شد. توزیع هر محموله به وزن حدود 8.5 تن در شبکه بازار هم اکنون در حال انجام است.
وی ادامه داد: مردم می توانند این گوشت را از بازارهای شهرداری تهیه و خرید کنند. استقبال بالایی از سوی مصرف کنندگان از این نوع گوشت در بازار شده و واردات محموله های بعدی نیز در دستور کار است.
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همچنین بازار مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در تعادل است و نوسانات قیمت در این سه محصول چشمگیر نیست. کنترل بازار برای نرخ همه این محصولات انجام می شود و در صورت نیاز توزیع کالا در جهت تنظیم بازار صورت می گیرد.
خراسان رضوی 7.1 میلیون راس دام سبک شامل گوسفند و بز دارد. این استان در حوزه گاوداری شامل صنعتی، نیمه صنعتی و کوچک روستایی نیز دارای پنج هزار واحد دارای مجوز و 100 هزار راس ظرفیت گاو مولد است. کل موجودی دام سنگین مولد و غیرمولد در خراسان رضوی 320 هزار راس است.
خراسان رضوی در مجموع 14،6 میلیون واحد دامی دارد و سالانه یک میلیون و 200 هزار تن محصولات در حوزه دام و طیور این استان تولید می شود.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.