حجت الاسلام حسین معصومی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: بر اساس اعلام بنیاد شهید کشور جمعیت ایثارگران در خراسان رضوی پیش از استانهای تهران و اصفهان در رتبه نخست قرار دارد.
وی ادامه داد: خراسان رضوی 17 هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی همچنین گفت: در خصوص تعداد شهیدان والامقام نیز این استان پس از تهران و با اختلافی اندک نسبت به اصفهان رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران را مهمترین برنامه بنیاد شهید در چارچوب هفته دفاع مقدس اعلام و بیان کرد: مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و همایش کوهپیمایی خانوادگی از ویژه برنامه های روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری است که در مشهد و سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی برگزار می شوند.
حجت الاسلام معصومی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت و فداکاریهای رزمندگان اسلام توصیف و بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی می باشد که دستاورهای آن کشور را بیمه کرده است.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.