یحیی گلمحمدی یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مشهد افزود: بازی مقابل تراکتور‌سازی سنگین بود و مقابل تیمی بازی کردیم که سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار دارد.
وی با بیان اینکه در چنین بازی‌ های سنگینی باید فرصت طلب بود اظهار داشت: بازیکنان ما موقعیت سازی کردند و موقعیت بسیار به تیم حریف ندادند لذا از بازیکنان خود راضی هستم چرا که بازی خوبی در مقابل تراکتورسازی انجام دادند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازیکنان ما شرایط سختی را از نظر مالی تحمل می کنند هرچند که مسئولان قول داده اند که این مشکلات فردا برطرف شود.
وی با تشکر از هواداران تیم فوتبال پدیده افزود: فکر نمی‌ کردیم اینچنین مورد حمایت هواداران و تماشاگران قرار بگیریم امیدواریم با توجه به حل شدن مشکلات مالی، شخصیتی را که تیم پدیده به دست آورده است همچنان حفظ کنیم.
وی اظهار داشت: تیم پدیده از بازیکنان بی ادعا و زحمتکش تشکیل شده است و حداقل‌ انتظار ما این است که پرداخت های مالی بازیکنان به موقع انجام شود، تیم ما حداکثر 60 تا 70 میلیارد ریال هزینه کرده است اما تیم‌ هایی که 10 برابر ما هزینه کرده‌ اند هم اکنون در رده های پایین جدول قرار دارند.
گل محمدی گفت: مشکلات مالی وقت بسیار از تیم ما می گیرد و امیدواریم با حل شدن آنها نماینده شایسته ای برای مشهد باشیم.

* نتیجه عادلانه بود
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی هم گفت: بازی سختی برای هر 2 تیم بود اما نتیجه تساوی عادلانه بود.
امیرحسین پیروانی با بیان اینکه بعد از هفت هفته از شروع لیگ برتر تیم ها به شناخت کافی از یکدیگر رسیده اند افزود: با شناختی که از تیم پدیده داشتیم می‌ دانستیم بازی مقابل این تیم سخت است.
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و شرح وظایفی که انجام دادیم، اگر خوش شانس تر بودیم می‌ توانستیم به گل پیروزی برسیم هر چند نتیجه مساوی هم عادلانه است.
دیدار تیم ‌های فوتبال پدیده و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.