به گزارش ایرنا، سردار یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در زاوه در جمع مردم دهستان ساق این شهرستان افزود: امروز برای نعمت امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران باید مکرر و مستمر به درگاه خدا شکرگزاری نمود.
وی به ناامنی های اواخر دهه 70 در ارتفاعات شهرستان زاوه اشاره کرد و اظهار داشت: در آن زمان نیز اگر مردم و بسیجیان به صحنه نمی آمدند و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی را همراهی نمی کردند، نمی توانستیم امنیت را برقرار کنیم.
وی گفت: هر اقدامی با حضور و مشارکت مردم ثمر بخش است و اگر می بینید فرزندان شما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این منطقه حضور دارند تنها برای هدایت، حمایت و انتقال تجربیات است و بی شک موفقیت و پیشرفت منطقه در عرصه های مختلف، مستلزم مشارکت آحاد مردم است.
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) افزود: امروز در حوزه اشتغال و اقتصاد نیز نیازمند مشارکت و همراهی مردم در صحنه نبرد اقتصادی هستیم و همه باید به میدان بیایند زیرا موفقیت بدون مشارکت مردم حاصل نمی شود.
وی اظهار داشت: برای پیشرفت در حوزه اشتغال باید اراده ها را در حوزه کشاورزی و تولید ارتقا داده و از سوی دیگر اشتغال خانگی را نیز توسعه دهیم و همه این اقدامات نیازمند مشارکت و همراهی همه مردم است.
در این مراسم 224 پروژه عمرانی اجرا شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران خراسان رضوی در 6 دهستان این استان بطور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
مرکز شهرستان 80 هزار نفری زاوه در 170 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.