حمیدرضا موحدی زاده روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در روزهای اخیر اقداماتی از سوی افرادی برای تضعیف نظام شورایی صورت گرفته است. نظام شورایی در کشور 220 هزار عضو دارد لذا اگر عده ای خطا و اشتباه کردند نباید به کل نظام شورایی تعمیم داده شود. باید این نهاد انتخابی را حفظ و از تضعیف آن خودداری کرد.
وی در ادامه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: خون شهدا امتداد خون شهدای کربلاست و اخلاص رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دور از ریا و فساد بود. این اخلاص و ایمان ضرورت امروز جامعه است.
عضو شورای شهر مشهد در ادامه قانون اساسی را قلب تپنده جمهوری اسلامی و مبنای مشروعیت سیاسی توصیف و بیان کرد: هر شخصیتی ولو با حسن نیت به قانون اساسی حمله و آن را تضعیف کند خواسته و ناخواسته سنگ زیرین نظام برخواسته از خون شهدا را سست کرده که خطایی بزرگ است.
وی ادامه داد: واقعه عاشور با گذشت 14 قرن همچنان زنده مانده و روز به روز بر حرارت این عشق افزوده می شود، اجرای عدالت و احقاق حق مسلمانان عامل زنده ماندن این قیام است.
موحدی زاده گفت: قیام عاشورا نماد امر به معروف و نهی از منکر است. استقرار عدل و اصلاح امور مسلمانان بزرگترین معروف و فساد و ظلم و استبداد بزرگترین منکر است که به صورت عالی در قیام امام حسین(ع) جلوه کرد. فلسفه قیام عاشورا که همان احیاء امر به معروف و نهی از منکر است باید در حد عالی در جامعه ادامه داشته باشد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.