حجت الاسلام محمد وفایی روز پنجشنبه در دیدار با هیات امنای مساجد شهرستان خوشاب افزود: عزاداری محرم اهداف استکباری دشمنان را نشانه گرفته است لذا قدرت های غربی در پی تحریف عزاداری های محرم هستند.
وی اظهار داشت: محرم سند عزت انقلاب در مقابل دشمن است و انقلاب اسلامی به پیروی از مکتب و قیام حضرت امام حسین (ع) به پیروزی رسید.
وی با اشاره به عملیات روانی و اقتصادی دشمن گفت: ماه محرم و صفر از بهترین فرصت ‌ها برای بیان دستاوردها و خدمات مختلف انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام وفایی با بیان اینکه مبارزه با نظام قدرت و استکبار، مشکلات و هزینه هایی برای کشور دارد، افزود: امروز کشور در یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز قرار گرفته و دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران راه انداخته است.
وی اظهار داشت: عاشورا الگوی مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است که با افزایش بصیرت و بینش جوانان، توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند.
وی گفت: تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن خدمت صادقانه مدیران و مسئولان به مردم، پیاده سازی شعار سال و اقتصاد مقاومتی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام وفایی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: این فریضه الهی باید فراگیر شود و همانطور که موظف به انجام واجبات هستیم باید امر به معروف و نهی از منکر را نیز انجام دهیم.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت محرم برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه استفاده شود اظهار داشت: مساجد، محافل دینی و هیات های عزاداری مراکز و کانونهای توجه به امر به معروف و نهی از منکر هستند.
9 هزار و 844 مسجد در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی فعالیت دارند که 6 هزار و 144 مسجد از این تعداد در استان خراسان رضوی است.
خوشاب در 175 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.