به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین دهقان پور افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در پی اطلاع از انبار لوازم آرایشی، بهداشتی و قرص های فاقد مجوز در یک منزل مسکونی به این محل اعزام و در بازرسی از آن سه هزار و 490 عدد انواع قرص های فاقد مجوز و 319 قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی قاچاق کشف کردند.
وی اظهار داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر شد و تحویل مراجع قضایی شد.
وی گفت: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی بخش سرولایت نیشابور حین کنترل جاده ها به یک دستگاه کامیونت حمل سوخت مشکوک شده و در بازسی از آن چهار هزار و 500 لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ دهقان پور افزود: 2 متهم در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

* عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در نیشابور دستگیر شد
به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی نیشابور گفت: عامل برداشت غیر مجاز 2 میلیارد و 440 میلیون ریال از یک حساب بانکی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ دهقان پور افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی، کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات متوجه شدند فردی طی پنج فقره تراکنش مبلغ مزبور را به صورت خرید اینترنتی ارز دیجیتال از حساب بانکی شاکی خارج کرده است.
وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات متهم 32 ساله که مدارک هویتی خود را جعل کرده بود شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.
وی گفت: شاکی پس از دانلود یک نرم افزار در فضای مجازی، اطلاعات و رمز دوم کارت خود را در یک درگاه جعلی وارد و متوجه جعلی بودن نرم افزار و درگاه بانک نشده و متهم نیز با استفاده از غفلت شاکی پس از سرقت اطلاعات کارت وی، برداشت های غیر مجاز را انجام داده است.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.