رضا صابری تولایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته پیش یک باب مدرسه سماء وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به رغم ثبت نام 136 دانش آموز، اعلام عدم پذیرش و تعطیلی برای سال تحصیلی جدید کرد.
وی ادامه داد: این مدرسه حدود پنج سال است فعالیت داشته است. علت تعطیلی اعلام شده از سوی دانشگاه آزادمشهد عدم استحکام بنا است که در چنین شرایطی عجیب به نظر می رسد.
رئیس ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شرایط پذیرش و تحصیل دانش آموزان در این مدارس به لحاظ ایمنی رد شده و به همین دلیل طی روزهای آتی در جلسه ای با مسئولان دانشگاه آزادواحد مشهد این مسئله مورد بررسی، رسیدگی و تعیین تکلیف قرار می گیرد.
وی افزود: هم اینم هیچ مشکلی برای ثبت نام 136 دانش آموز این مدرسه در سایر مدارس دولتی و غیردولتی شهر گلبهار وجود ندارد. تلاش در جهت رفع مشکل مدرسه ابتدایی تعطیل شده انجام می شود تا در حد امکان ضمن تامین ایمنی در سال تحصیلی جدید پذیرش دانش آموز داشته باشد.
هم اکنون جمعیت دانش آموزی شهرجدید گلبهار 16 هزار نفر است که در 50 مدرسه دولتی و غیردولتی تحصیل می کنند. گلبهار یکی از شهرهای جدید ایران و استان خراسان رضوی در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.