* امام جمعه سبزوار گفت: دشمن در جنگ اقتصادی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی همدلی و انسجام ملی را نشانه رفته است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: هدف دشمن در جنگ اقتصادی تضعیف انقلاب اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.
وی اظهار داشت: دشمن بطور مداوم از طریق شبکه های مجازی و معاند در پی سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی در جامعه است تا مردم را از مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی دور کند.
وی گفت: مسئولان اجرایی و مردم باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و الگوی دوران دفاع مقدس بر مشکلات غلبه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مقیسه با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: قیام حضرت امام حسین (ع) با هدف احیای این فریضه صورت گرفت و عمل به آن سلامت جامعه اسلامی را تضمین می کند.

* امام جمعه تربت حیدریه نیز با اشاره به در پیش بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: کسی که قصد امر و نهی دارد باید ابتدا نسبت به این فریضه آگاهی کامل کسب کند تا بتواند مردم را امر به معروف و نهی از منکر کند.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه از احتکار به عنوان منکر اقتصادی یاد کرد و افزود: احتکار و انبار کردن کالاهای مورد نیاز مردم و عرضه و فروختن آن با قیمت گرانتر، منکر بزرگ اقتصادی است که مبارزه با آن هم وظیفه مردم و هم وظیفه دولتمردان است.

* امام جمعه موقت گناباد نیز رفع مشکلات کشور را نیازمند عزم جهادی و حفظ و گسترش روحیه انقلابی مردم و مسئولان دانست
حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: برای حل مشکلات کشور عزم جدی در محاکمه خائنین و مفسدان اقتصادی ضروری است.
وی اظهار داشت: ملت ایران هرچند با مشکلات عدیده روبرو است اما با تاسی به قیام عاشورای حسینی در برابر همه ترفندهای دشمنان قاطعانه می ایستد و از این راه پر افتخار برنمی گردد.
وی گفت: در حالی که دنیای اسلام در سکوت سنگین فرو رفته است ملت ایران با پیروی از ولایت سرود انسانیت و دفاع از مظلومین جهان را با تمام توان می سراید.
8145/7495 / 6121 / 2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.