رضا جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نقاط شهری خراسان رضوی رتبه تورم 12 ماهه منتهی به مرداد ماه امسال نسبت به سایر استانهای کشور به لحاظ پائین بودن میزان تورم رتبه سوم می باشد که رتبه خوبی است.
وی ادامه داد: اما همین رتبه در 12 ماه منتهی به مرداد 1397 در نقاط روستایی خراسان رضوی نسبت به سایر استانهای کشور رتبه بیست و سوم و به معنای این است که خراسان رضوی استانی با تورم بالا در بخش روستایی محسوب می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: تورم در نقاط شهری این استان طی مرداد ماه امسال نسبت به تیر ماه امسال 4.5 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: تورم در نقاط شهری خراسان رضوی طی مرداد 1397 نسبت به مرداد پارسال 15.1 افزایش یافته است.
جمشیدی ادامه داد: در 12 ماه منتهی به مرداد امسال نیز میزان تورم نقاط شهری خراسان رضوی نسبت به 12 ماه منتهی به مرداد پارسال 7.9 افزایش یافته است.
وی گفت: تورم در نقاط روستایی خراسان رضوی نیز طی مرداد امسال نسبت به تیر ماه 5.6 درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی افزود: تورم در نقاط روستایی این استان طی مرداد ماه امسال نسبت به مرداد پارسال، 17.2 افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تورم در نقاط روستایی خراسان رضوی نیز طی 12 ماه منتهی به مرداد امسال نسبت به 12 ماه منتهی به مرداد پارسال 10.2 درصد افزایش یافته است.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.