رئیس هیات کشتی با چوخه سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کشتی با چوخه استان با شرکت 159 چوخه کار و حدود 6 هزار تماشاگر به مدت یک روز برگزار شد.
مجید خدیوی گلستانی افزود: در این مسابقات در وزن اول امیر جعفرزاده از چناران و کامران رستمی از مشهد و در وزن دوم خسرو رحیمی از مشهد و حسن عباسپور از فاروج با هم مساوی شدند.
وی اظهارداشت: در وزن سوم محمد دهقان از مشهد بر علی شکفته از چناران غلبه کرد و در وزن چهارم علی محمد عاشوری از مشهد با سید محمد آرام از شیروان به تساوی رسیدند.
وی گفت: حجت رهنما از قوچان و احمد یزدان پناه از کلات هم در وزن پنجم مساوی شدند.
خدیوی گلستانی افزود: در وزن ششم هم سعید حسینی از تربت جام موفق شد جواد خلج از مشهد را شکست دهد و در بخش پیشکسوتان هم جواد کدخدا موفق شد بر محمد عبداللهی غلبه کند.
در پایان این مسابقات به برندگان هر وزن جوایز نقدی و لوازم خانگی اهدا شد.
رئیس هیات کشتی با چوخه سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی اظهار داشت: مسابقات کشتی با چوخه با همکاری سپاه امام رضا (ع)، سپاه ناحیه بلال مشهد و هیات امنای گود فردوسی برگزار شد.
خدیوی گلستانی با بیان اینکه کشتی آزاد، فرنگی و آلیش در کنار رشته کوراش، جودو و کبدی هر کدام به نوعی از کشتی چوخه تغذیه می کنند افزود: 18 گود کشتی با چوخه در مشهد و شهرستانهای خراسان رضوی با حضور بیش از هزار و 200 چوخه کار فعالیت دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.