حجت الاسلام محمد احمدزاده روز چهارشنبه در مراسم اجرای طرح مهر تحصیلی و مهر علوی در بقعه متبرکه امامزاده غیاث الدین محمد (ع) مشهد افزود: از درآمد موقوفات مرتبط با کمک به دانش آموزان نیازمند مقاطع ابتدایی و متوسطه، چهار هزار و 603 بسته نوشت افزار تامین شد که در 19 شهرستان استان در قالب طرح 'مهر تحصیلی' از ابتدای سال تحصیلی توزیع می شود.
وی اظهار داشت: امسال ششمین سال متوالی اجرای متمرکز طرح مهر تحصیلی از محل درآمد موقوفاتی است که نیات واقفین در آنها کمک به تحصیل و تعلیم و تربیت دانش آموزان و اقشار آسیب پذیر است.
وی گفت: نهاد های متولی شامل اداره کل آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و دیگر مجموعه های مرتبط، دانش آموزان نیازمند در 19 شهرستان مورد نظر را به اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی معرفی می کنند.
حجت الاسلام احمدزاده افزود: همزمان با دهه ولایت و در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش، طرح 'مهر علوی' نیز برای کمک فرهنگی به زندانیان استان اجرا می شود.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح نیز 2 هزار بسته متبرک فرهنگی از طرف بقاع متبرکه امامزادگان خراسان رضوی تهیه شده که در مراسم جشن عید غدیر میان زندانیان توزیع می شود.
23 هزار و 852 موقوفه این استان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور به ثبت رسیده است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.