محمد مقدوری روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر افزود: امروز کشور در برابر تهدید اقتصادی، جنگ روانی و تحت فشار جدی دشمن با هدف ضعیف کردن بنیه اقتصادی مردم و ناامید کردن آنهاست.
وی اظهار کرد: دشمنان فشارهای اقتصادی را در بخش های مختلف از طریق ایجاد فضای رعب در سطح بین المللی در قالب تحریم ها دنبال می کنند و بخش دوم آن دامن زدن به ناامنی های اقتصادی در داخل کشور و در عرصه تولید، توزیع و بخش بازرگانی، مصرف و تقویت سازوکارهای سودجویانه است.
وی گفت: البته در برابر تاکتیکهای دشمن، برنامه ریزی هایی صورت گرفته به طوری که آمریکا در زمینه تحریم نمودن ایران با دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی شکست خورد.
مقدوری با بیان اینکه بیشتر تلاش دشمن در عرصه جنگ روانی است افزود: دشمن با سیاه نمایی عملکرد مسئولان، در ایجاد ناامیدی بین مردم نسبت به اهداف انقلاب نقش آفرینی می کند تا سیستم مدیریت کشور را مختل کند.
وی اظهار داشت: در برابر این توطئه ها باید با مقابله هوشمندانه و آمادگی کامل اقدام کنیم از این رو شفاف سازی در همه امور ضروری است اما بزرگ کردن و چند برابر جلوه دادن از طریق سایت های مجازی و شبکه های مخالف تلویزیونی نباید توسعه یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: هر ندا و صدایی، از ناحیه هر زبانی که بوی تفرقه بدهد، شیطانی است به ویژه آن که دشمن برخلاف گذشته جنگ روانی راه انداخته و هدف اصلی آن خسته کردن مردم است لذا باید با تمام وجود تلاش کنیم توطئه های دشمنان خنثی شود.
وی افزود: ترشیز در خراسان رضوی از نظر منابع غنی انسانی و نیروهای ارزشمند و در عرصه فعالیت های اقتصادی به خصوص در بخش کشاورزی مورد توجه است.
وی اظهار داشت: این منطقه در بسیاری از تولیدات اقتصادی استان جایگاه ویژه ای دارد و در سالهای اخیر پروژه های باند دوم سه راهی شادمهر به کاشمر و تکمیل باند دوم مسیر کاشمر، خلیل آباد به بردسکن و اجرای خط دوم انتقال گاز و تقویت ظرفیت گازرسانی به منطقه مورد توجه قرار گرفته است.
مقدوری گفت: احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، مناسب سازی محیط برای معلولین، هوشمند سازی و مبلمان شهری از جمله اقدامات در حال انجام در کاشمر است که زمینه ارتقا و جهش خدمات مطلوب در شهر را فراهم کرده است.
وی از افتتاح 1544 پروژه با هزینه 14 هزار و 530 میلیارد ریال در استان طی هفته دولت خبر داد و افزود: با این پروژه ها طی پنج سال دولت یازدهم و دوازدهم فقط در مناسبت های هفته دولت، دهه فجر و سفر های رئیس جمهوری و معاونت اول رئیس جمهوری به این استان تعداد پروژه های افتتاح شده به 12هزار و 254پروژه با هزینه 230 هزار میلیارد تومان رسیده است.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.