به گزارش ایرنا مهران سرپرست روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر اطلاع رسانی از حوزه ورزش در جایگاه مناسبی قرار ندارد که باید از ظرفیت رسانه در حوزه ورزش استان به درستی استفاده شود.
وی گفت: برنامه داریم که از حوزه ارائه گزارش عملکرد عبور کنیم تا تهیه و انتشار اخبار در این حوزه را مدیریت کنیم زیرا ورزش حوزه ای تخصصی و دارای پیچیدگی های خاص است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی بیان کرد: خبر ورزشی همواره برای جامعه و مخاطبان جذابیت داشته است که باید ساز و کار تهیه، پردازش و انتشار اخبار مدیریت شود.
وی گفت: 48 هیات ورزشی در استان داریم با حدود 200 رشته ورزشی که جمع آنها حدود یکهزار موضوع برای کار و فعالیت می شود و امکان تولید اخبار ورزشی در این حوزه بسیار گسترده در عین حال پیچیده است.
سرپرست افزود: شورای روابط عمومی ورزش استان نیمه دوم شهریور ماه امسال با حضور روابط عمومی 48 هیات ورزشی، 11 رئیس اداره و رسانه های استان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان از نظر ارتباط با هیات ها، جنس اخبار و سرعت در ارسال خبر در این شورا ارائه می شود که از رسانه های تقاضا داریم در شورای اطلاع رسانی استان به این اداره کل کمک کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد که
اگر ارتباط با رسانه به خوبی تعریف شود می توان از این ظرفیت ها استفاده بهینه کرد و کمک بزرگی به استان خواهد بود.
وی افزود: با وجود کمبودها ولی امکانات سخت افزاری خوبی در خراسان جنوبی وجود دارد و 2 ماه اخیر تعدادی از مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان برگزار شد.
سرپرست، توسعه ورزش همگانی را از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: به دلیل علایق و توانمندی هایی که وجود دارد میل به ورزش قهرمانی همواره وجود داشته ولی از سیاست های جدی ما گسترش ورزش همگانی است.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.