به گزارش ایرنا طرح های هفته دولت در 9 شهرستان خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور معاونان استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان درمیان 24 طرح از جمله گازرسانی به 21 روستا با اعتبار 114 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید که یکهزار و 959 خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.
همچنین افتتاح راه روستایی توتکری درمیان با اعتبار 6 میلیارد و 250 میلیون ریال، مدرسه سه کلاسه روستای کوشکک با اعتبار سه میلیارد ریال و پروژه آب رسانی به روستاهای تخته جان، خونیکسار و سراب (مجتمع کلاته ملا) با اعتبار 55 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور معاون استاندار افتتاح شد.
همزمان با سومین روز هفته دولت 15 طرح با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.
واحد تولیدات قطعات بتنی، اصلاح، بهسازی و روکش آسفالت معابر، افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستا، اصلاح شبکه فشار ضعیف اسلامیه، کلنگ زنی مدرسه خیری مسکن مهر و افتتاح کارخانه آزند بتن از جمله پروژه هایی بود که در شهرستان فردوس به بهره برداری رسید.
آسفالت معابر سطح شهر، اصلاح شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی و افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید امینی (بنیاد علوی) از دیگر پروژه هایی بود که در سومین روز هفته دولت در فردوس به بهره برداری رسید.
14 طرح در سربیشه، پنج طرح در بشرویه، 19 طرح در زیرکوه، هشت طرح در طبس، 12 طرح در سرایان، پنج طرح در قاین، هشت طرح در خوسف و پنج طرح در نهبندان نیز در سومین روز هفته دولت افتتاح شد.
افتتاح پروژه استخر آب دهیاری رقه از توابع بخش ارسک، افتتاح پروژه جا به جایی شبکه فشار ضعیف روستاهای مجد، خانیک و یگی بشرویه، پروژه آسفالت معابر روستای زنگویی سرایان، 2 واحد پرورش شتر و گاو شیری، نیروگاه خورشیدی، مرمت قنات عیلکی خوسف، 11 مسکن مددجویان کمیته امداد نهبندان، 2 مسکن ایتام کمیته در دیهوک و برق رسانی شبکه فشار ضعیف گزخت به نمایندگی از 14 طرح برق رسانی از جمله مهمترین طرح هایی بود که امروز (یکشنبه) افتتاح شد.
972 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.