به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان فردوس اظهار داشت: 972 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
وی تامین منابع آبی و انتقال آب از خارج استان و نیز اشتغال را دو موضوع مهم و مورد توجه دولت عنوان کرد و گفت: موضوع اشتغال پایدار در روستاها در دستور کار دولت قرار دارد و در سال جاری نیز در 116 روستای خراسان جنوبی برای اولین بار طرح جامع روستایی با محوریت اشتغال پایدار اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده، خراسان جنوبی به عنوان پاسخگوترین استان کشور معرفی شده و مردم کمترین نارضایتی و شکایت را از مجموعه های اداری این استان داشته اند.
وی بیان کرد: استکبار جهانی دست به دست هم داده اند تا شرایط را به سمتی ببرند که مردم را از نظام و حاکمیت جدا کنند و تخم نفاق و تفرقه را بین مردم بپاشند و از این اختلافات به نفع خود استفاده کنند.
علوی مقدم گفت: با تلاش دولتمردان و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب، استکبار جهانی این آرزو را به گور خواهد برد و اگر امروز تمامی مشکلات و اختلافات داخلی را کنار بگذاریم حتی اگر تمام استکبار هم با هم متحد شوند، هیچ راهی به پیش نخواهند برد.
وی افزود: مدیران از پشت میزهای مسئولیتی بدون خیر و برکت بیرون بیایند و کار جهادی کنند و در کنار مردم برای رفع مشکلات قدم‌ بردارند چرا که مردم در دوران انقلاب‌، جنگ تحمیلی، سازندگی و تحریم‌ها حق خود را نسبت به نظام ادا کرده اند و امروز نوبت مسئولان است که به مردم خدمت کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دستاوردهای حاکمیت و نظام تصریح کرد: امروز عده‌ای در درون و بیرون به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند و تحریم‌های امروز فرصت های جدیدی برای بارور شدن تلاش مدیران خواهد بود.
15 طرح شهری و روستایی شهرستان فردوس در سومین روز هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان افتتاح شد. گازرسانی به 9 روستای فردوس از جمله این طرح ها است.
9865*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.