داوود شهرکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این طرح ها 333 فرصت شغلی پایدار در استان خراسان جنوبی ایجاد می شود.
وی اظهار داشت: از مجموع طرح ها در بیرجند یک طرح و در شهرستان های سربیشه، نهبندان، قائنات، درمیان، طبس و فردوس هر کدام 2 طرح افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری سربیشه با ظرفیت 300 هزار تن و سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال برای 15 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.
وی ادامه داد: همچنین با افتتاح پروژه لوله تک جداره آب از پلی اتیلن و کیسه بدون بافت سربیشه با ظرفیت پنج هزار تن و سرمایه گذاری 6.45 میلیارد ریال سه فرصت شغلی ایجاد می شود.
شهرکی اظهار داشت: خط تولید انواع لعاب کاشی و سرامیک شرکت کاشی و سرامیک فرزاد بیرجند با ظرفیت سه هزار تن و سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال روز گذشته با حضور استاندار افتتاح شد.
وی گفت: تولید محصولات بتنی غیر مسطح از بتن معمولی با ظرفیت 10 هزار تن و تولید پودر بنتونیت با ظرفیت 25 هزار تن از جمله پروژه های قابل افتتاح در شهرستان فردوس است.
شهرکی ادامه داد: برای این 2 پروژه 39.6 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که با افتتاح آن بیش از 20 شغل پایدار در این شهرستان ایجاد می شود.
وی گفت: پروژه فراوری فلورین با ظرفیت پنج هزار تن و سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال و کنسانتره زغالسنگ با ظرفیت 100 هزار تن و سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال از جمله پروژه های قابل افتتاح در شهرستان طبس است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: با افتتاح 2 پروژه مذکور بیش از 200 شغل پایدار در این شهرستان ایجاد می شود.
وی از افتتاح کوره آجر فشاری و معدن آهک در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: برای این پروژه ها با ظرفیت 25 هزار تن و 100 هزار تن بیش از 14 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.
شهرکی اظهار داشت: کارخانه بسته بندی آب آشامیدنی و تولید لوله پلی اتیلن در شهرستان قائنات با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال و اشتغال بیش از 20 نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی افتتاح معدن سنگ چینی با ظرفیت هفت هزار تن و سرمایه گذاری 19.5 میلیارد ریال و معدن مرمریت با ظرفیت 11 هزار تن و هزینه کرد 19.40 میلیارد ریال را از جمله پروژه های قابل افتتاح در شهرستان نهبندان عنوان کرد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.