به گزارش ایرنا تکمیل پروژه آبرسانی روستاهای حاشیه بیرجند و مخزن 2 هزار متر مکعبی چهکند از جمله این طرح ها بود که در قالب آن پنج هزار و 467 خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.
برای این طرح 2 میلیارد و 683 میلیون تومان هزینه شده بود که ساکنان روستاهای اقماری شمس آباد، چهکند، حاجی آباد و حسین آباد سادات بیرجند از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت پنج طرح با سرمایه گذاری حدود 10 میلیارد تومان با حضور استاندار خراسان جنوبی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.
افتتاح سالن ورزشی هنرستان کار و دانش امام خمینی (ره)، ساختمان شبکه دامپزشکی، خط تولید لعاب کاشی فرزاد، پروژه های آبرسانی به روستاهای حاشیه شهر بیرجند و بوستان سایت اداری به نمایندگی از 20 طرح شهرداری از جمله این پروژه ها بود.
با افتتاح خط تولید لعاب کاشی فرزاد بیرجند زمینه اشتغال 50 نفر به صورت مستقیم در این واحد تولیدی فراهم شد.
شهرستان طبس نیز در دومین روز هفته دولت شاهد افتتاح پنج طرح برق رسانی شامل روشنایی معابر، هفت بوستان محله، تعمیر و اصلاح ، روکش آسفالت معابر و فاز یک بلوار شهدای منا با هزینه کرد حدود سه میلیارد تومان طرح بود.
زیرسازی و آسفالت روستای علی آباد فردوس، احداث نیروگاه خورشیدی، آسفالت ورودی و معابر روستای خانکوک با هزینه کرد یک میلیارد و 585 میلیون تومان از جمله طرح های شهرستان فردوس بود که در قالب آن 380 خانوار این شهرستان از خدمات لازم بهره مند شدند.
در شهرستان سربیشه نیز 9 طرح با سرمایه گذاری یک میلیارد و 866 میلیون تومان اعتبار شامل روکش آسفالت کوی شهید بهشتی، بوستان مسکن مهر، داروخانه دامپزشکی، ساختمان اداره امور عشایری، ساختمان دهیاری زولسک، مجتمع آبرسانی شورستان، زیرسازی و آسفالت معابر روستای پخت و آغاز ساخت 21 واحد مسکونی در این روستا به بهره برداری رسید.
در شهرستان بشرویه نیز امروز هفت طرح در حوزه های مختلف با هزینه کرد 341 میلیون تومان افتتاح و 330 خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.