به گزارش ایرنا مسئول برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور رده سنی خردسالان (رقابت های گروه 2 کشور) در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگاران گفت: رقابت های کشتی قهرمانی کشور در 2بخش آزاد و فرنگی با حضور هشت تیم از خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، توابع تهران، مازندران، گلستان، سمنان و یزد در حال برگزاری است که خراسان جنوبی به دلیل میزبانی با 2 تیم در این رقابت ها شرکت کرده است.
عبدالله فتوحی بیان کرد: در بخش آزاد 96 کشتی گیر و در بخش فرنگی 75 کشتی گیر در این دوره از رقابت ها وزن کشی کردند.
وی از اتمام رقابت های جشنواره ای اجرای فنون این مسابقات در صبح امروز (جمعه) خبرداد و گفت: در بخش آزاد این رقابت ها به ترتیب استان های مازندران، توابع تهران و خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و تا سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش کشتی فرنگی استان های خراسان جنوبی، توابع تهران و مازندان و گلستان مشترک به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
فتوحی درباره سطح کمی و کیفی مسابقات هم گفت: تیم های قوی در این مسابقات شرکت کردند و این مسابقات در سطح یک تورنمنت بین المللی در حال برگزاری است و خراسان جنوبی به عنوان میزبان سنگ تمام گذاشته است.
وی افزود: کشتی گیران در 12 وزن با هم به رقابت می پردازند و این مسابقات در چهار گروه در سطح کشور برگزار می شود که بیرجند میزبان گروه 2 است و نفرات اول تا سوم این گروه ها در مرحله نهایی با هم برای تعیین نفرات و تیم های برتر به رقابت خواهند پرداخت.
مرحله نهایی رقابت های گروه 2 مسابقات کشتی قهرمانی کشور رده سنی خردسالان امشب با معرفی نفرات و تیم های برتر به اتمام می رسد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.