به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم در نشست شورای فنی استان افزود: برخی دستگاه ها در اجرای پروژه های عمرانی خود اقدام به خرید مصالح از خارج استان کرده اند که این دسته از دستگاه ها باید دلایل فنی و مستندات خود را در این زمینه به دبیرخانه شورا ارائه کنند.
وی گفت: در صورت غیرقابل قبول بودن این دلایل و مستندات، دستگاه های نظارتی باید به وظیفه خود در این رابطه عمل کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر فعال نگهداشتن پروژه های عمرانی و کارگاه های مربوط اظهار داشت: در این شرایط همه باید در کنار یکدیگر به دنبال راه حلی برای حل مشکلات و سرپا نگهداشتن پروژه های عمرانی باشیم.
وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های قانونی و اداری و اختیاراتی که داریم برای کمک به پیمانکاران استفاده خواهیم کرد ادامه داد: امروز دشمن در یک جنگ تمام عیار اقتصادی به دنبال ایجاد شکاف بین فعالان اقتصادی و مسئولان دولتی است از این رو علاوه بر اینکه نباید اجازه این کار را به آنها داد بلکه باید اقدامات بگونه ای باشد تا این شکاف پر شده و با همدلی در راستای رفع مشکلات و برون رفت از مشکلات فعلی برنامه ریزی جدی تری داشته باشیم.
علوی مقدم گفت: باید تیمی متشکل از انجمن ساختمان و راه سازی و نیز مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل و مشکلات پیمانکاران دسته بندی شده و راه های حل رفع آنها نیز به صورت کاربردی پیشنهاد شود تا بتوان به یک راه حل منطقی و مناسب دست یافت.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.