به گزارش ایرنا نفیسه نخعی روز دوشنبه در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: پرداختن به نیازهای واقعی مردم در شرایط فعلی اقتصادی ضروری و آرامش در وضع فعلی مهمترین نیاز است.
وی گفت: مردم خراسان جنوبی دنبال اخبار سیاسی نیستند و خوشبختانه رسانه های استان نیز حاشیه ایجاد نمی کنند؛ گرچه گاهی به اقتضای زمان گریزی به این مسایل هم می زنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مشی اعتدال از سوی رسانه های استان رعایت می شود افزود: هیچگاه در خراسان جنوبی رسانه مشکل ساز نداشته ایم و همواره این حوزه با شیوه خوب عملکرد دولت را اطلاع رسانی می کند.
وی گفت: همانطور که تاکنون رسانه ها در کنار دولت بوده اند انتظار می رود این رویه ادامه داشته باشد.
نخعی امسال را سال سختی برای خبرنگاران دانست و تاکید کرد: تمامی اقدامات نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور افزایش روحیه نشاط و امید بین مردم تبیین شود و همانند گذشته رسانه ها در کنار دولت سنگ تمام بگذارند.
وی افزود: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رسالت رسانه ها برای تبیین بهتر اقدامات نظام در 40 سال گذشته سخت تر است.
وی با اشاره به جمعیت 79 درصدی خبرنگاران زن در استان گفت: حساسیت بانوان در این حوزه موجب اطلاع رسانی دقیق می شود و هر جا حضور خبرنگاران لازم بوده بانوان نقش پررنگ تری داشته اند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان را از رویدادهای مهم امسال برشمرد و افزود: انتظار می رود رسانه ها از هم اکنون اطلاع رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهند و در زمان برگزاری نیز دستاوردهای کنگره به نحو احسن نمایش داده شود.
این دیدار به منظور گرامیداشت روز خبرنگار با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و مدیرعامل خانه مطبوعات استان انجام شد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.