احمد رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارگیری پل بعثت در یکی از مهمترین ورودی های مرکز استان و همچنین تردد بالای این مسیر سبب شده بود تعدادی از خودروهای عبوری بدون توجه به ارتفاع بار به پل مذکور برخورد کنند و باعث آسیب دیدگی دال این پل و خساراتی برای خودشان شوند.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پل نسبت به احداث راه انحرافی به طول 800 متر به منظور عبور ترافیک عبوری اقدام و پس از مسدود ساختن زیرگذر عملیات تعمیر دال آسیب دیده شروع شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای بیرجند گفت: انجام این تعمیرات در مدت زمان یک ماه و با هزینه کرد یک میلیارد و 450 میلیون ریال به صورت پیمانی و امانی صورت پذیرفت.
وی بیان کرد: پس از اتمام عملیات بازسازی دال آسیب دیده توسط پیمانکار اداره کل متبوع، ارتقای ایمنی پل با انجام اقدامات ترمیمی و انجام روکش آسفالت به همت و تلاش راهداران این اداره انجام شد و در آینده‌ نزدیک خط‌ کشی زیر پل نیز انجام خواهد شد.
رضایی گفت: برای بهبود عبور و مرور و به منظور رفاه حال کاربران جاده ‌ای اقدامات اولیه در خصوص اجرای عملیات روکش آسفالت گرم کمربندی های شرقی و غربی بیرجند نیز در حال انجام است.
وی یادآور شد: این اداره در خصوص آشکارسازی نقاط مستعد حادثه با نصب علائم افقی و عمودی هشدار دهنده اقدام کرده و از تمامی مسافران تقاضا داریم در مسافرت بیش از بیش به علائم توجه کافی داشته باشند.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.