به گزارش ایرنا مولوی سید احمد عبداللهی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی درمیان افزود: این شهرستان با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی با وجود 70 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در امنیت کامل به سر می برد.
وی تصریح کرد: توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران تاکنون با شکست مواجه شده و از این پس نیز راه به جایی نمی برد.
امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: تاکنون دشمنان توطئه های زیادی برای از بین بردن امنیت ملت ایران داشته اند که راه اندازی جنگ های مختلف در کشورهای همسایه از جمله توطئه های دشمنان برای برهم زدن امنیت مردم است.
وی بیان کرد: با توکل به خداوند متعال توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد و ملت ایران همیشه در آرامش و نظام جمهوری اسلامی ایران پراقتدار و با صلابت خواهد بود.
مولوی عبداللهی گفت: مردم شیعه و سنی در درمیان با اخوت و برادری کنار یکدیگر زندگی می کنند و این شهرستان الگو و مصداق عینی وحدت در جامعه است که امیدواریم این وحدت مثال زدنی در شهرستان تثبیت و تقویت شود.
وی ادامه داد: کار عقیدتی و سیاسی کار معمولی نیست و در قرآن کریم چهار بار صحبت از تعلیم و تزکیه شده و براساس آیات قرآن تزکیه بر تعلیم مقدم تر است.
امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: وقتی امام راحل می فرماید «خرمشهر را خدا آزاد کرد» نمونه عینی الهی بودن انقلاب ملت ایران است و باید روح کار هر مسئول اجرایی و قضایی تزکیه و ارتباط با خداوند متعال باشد و کارکنان نیروی انتظامی علاوه بر تزکیه باید اخلاق مداری را در اولویت قرار دهند.
در این آیین حجت الاسلام سید علی حسینی تلگردی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی درمیان معرفی و از خدمات سروان غلامحسین غفاری تقدیر شد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.