به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی ناصر نبی زاده عصر شنبه در دیدار با هنرمندان تئاتر خراسان جنوبی بر ایجاد بستر صادقانه و دوستانه و عمیق همراه با آرامش، خلاقیت و پویایی بین فعالان تئاتر استان تاکید کرد و افزود: خوشحالم از اینکه فعالیت خود را در استانی در حوزه فرهنگ و هنر ادامه می دهم که با کثرت مفاخر و شخصیت های برجسته، تاثیرگذار در معادلات کشور و تمدن ساز و از سوی دیگر مردمی آرام شناخته شده است.
وی اظهار داشت: از طرف دیگر مطمئن هستیم کسانی که در حوزه تئاتر کار می کنند از فرهیخته ترین افراد جامعه هستند و آنها بدون شک بیش از همه وضعیت های کشور، نظام و مملکت را می دانند پس در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی موجود مسیر ارتقای تئاتر استان فقط از طریق دولت تصور به روز و درستی نخواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: باید بتوانیم ظرفیت های جدیدی را در حوزه تئاتر استان بگشاییم و انتظار من از هنرمندان تئاتر این است که با تعامل و هم فکری با مجموعه این اداره کل و انجمن هنرهای نمایشی، به سمت توانمندسازی بیشتر حرکت کرده و بستری حرفه ای تر در حوزه تئاتر در استان ایجاد کنند.
وی به سه ظرفیت نیروی انسانی، زیرساخت و تولید برنامه در ایجاد یک جریان مستمر در تئاتر
اشاره کرد و افزود: نگاه ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همان بستری است که به استقلال، رونق و تسریع مسیر حوزه های مختلف فرهنگی و هنری اعتقاد دارد و تمام تلاش ما این است که این فضا را در همه جنبه های عمومی و دولتی استان شتاب بخشیم.
نبی زاده احترام و توجه به جایگاه پیشکسوتان را با اهمیت عنوان کرد و گفت: با هماهنگی، اتحاد و هم گامی هنرمندان این انجمن، می توانیم استعدادهای بالقوه موجود را به منصه ظهور رسانده و جایگاه این استان را در حوزه تئاتر ارتقا بخشیم.
وی اظهار داشت: در حوزه آموزش از بخش نمایشنامه نویسی استقبال می کنیم و هرچه آموزش را افزایش دهیم می توانیم به رسالت خود بیشتر عمل کنیم و هنرمندان تئاتر ما نیز از چهره حرفه ای تری برخوردار می شوند.
بنابراین گزارش در ابتدای این نشست تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در جلسه به ارائه نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند که سالن تمرین و حمایت مالی از مهم ترین این مسائل بود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.