به گزارش ایرنا محمدرضا امیرحسنخانی روز شنبه در نشست شورای اداری فردوس اظهار داشت: در وضعیت کنونی باید بدانیم که می خواهیم چه کاری انجام دهیم و بطور یقین با کار عادی، نمی توان خیلی از مسائل کشور را حل کرد و برخی از مدیران هنوز باور نکرده اند که جنگ شدید و نفس‌ گیری داریم و باید از شرایط دوران دفاع مقدس درس بگیریم.
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مناقصه ریل آهن سراسری شهرستان فردوس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این پروژه در ردیف بودجه قرار گرفته انتظار ما این است که عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز شود.
امیرحسنخانی با اشاره به اینکه اگر مدیران در صحنه باشند می‌توانیم به مطالبات مردم جواب دهیم یادآور شد: ضرورت دارد که مدیران در صحنه باشند تا بتوانیم مردم را امیدوار و خوشبین کنیم و مطالبات آنان را پاسخ دهیم.
وی گفت: با پیگیری انجام شده 140 دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان دختر شهرستان فردوس جذب شده و باید دانشگاه فرهنگیان پسران شهید مفتح را نیز احیا و برای آن دانشجو جذب کنیم.
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال ایجاد برند برای فردوس هستیم و قصد داریم فردوس را به عنوان تولید کننده محصولات ارگانیک و سالم در کشور معرفی کنیم و لازمه اجرای آن جلوگیری از توزیع سم و کود شیمیایی و جایگزین کردن کود و سم بیولوژیک است.
امیرحسنخانی همچنین از گازرسانی به روستاها در هفته دولت، حل مشکلات رانندگان، راه اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در فردوس و رسیدگی به مشکلات دامداران خبر داد.
این نماینده مجلس افزود: مطالعات آبهای ژرف در حوزه انتخابیه انجام شده و پیگیری هستیم تا با تأمین اعتبار چاه‌ های ژرف در شهرستان و حفر آن به عمق 2 هزار و 300 متر این مهم محقق شود تا بسیاری از مشکلات کم آبی در شهرستان برطرف شود.
امام جمعه فردوس نیز در این نشست بر ضرورت وجود نمازهای جمعه در حفظ انقلاب و نظام تاکید کرد و گفت: نماز جمعه مرکز بصیرت افزایی، وحدت و تقوا است و نماز جمعه در راس همه امور قرار دارد.
حجت الاسلام محمدرضا بابایی با اشاره به اینکه در حال حاضر 900 پایگاه نماز جمعه در سطح کشور برپاست افزود: نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسی است و اولویت حضور در این مراسم معنوی با مدیران، مسئولان و بزرگان است بنابراین مدیران ما باید برای حضور در نماز جمعه اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی به وجود وحدت بین نهادها و ارگان های مختلف شهرستان فردوس اشاره کرد و یادآور شد: این وحدت در شرایط فعلی کشور بسیار ستودنی است وقتی که بین مسئولان نظام و انقلاب وحدت وجود دارد ما نیز باید در سطح شهرستان بر وحدت و همدلی بین مدیران و دستگاه‌های اجرایی بیفزاییم.
فرماندار فردوس نیز بر ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب بازار تاکید کرد و گفت: برخی اصناف، اجناس خود را با قیمت دلار محاسبه می‌کنند جنسی که قیمت آن اصلا ربطی به قیمت دلار ندارد بنابراین باید برنامه ریزی شود تا تولیدات داخلی که قیمت آن با دلار ارتباطی ندارد با قیمت مناسب عرضه کنند تا در این بحران اقتصادی با مشکل مواجه نشویم.
مهدی ابراهیمی افزود: باید جلسات پرسش و پاسخ در سطح شهرستان برگزار شود و اگر کم کاری صورت گرفته باشد مردم ما خیلی بزرگ هستند و با یک عذرخواهی از آنان می توان مساله را حل کرد.
فرماندار فردوس با اشاره به اینکه مدیریت در شرایط بحرانی خود را نشان می‌دهد تصریح کرد: برخی مدیران نمی ‌توانند مسائل حوزه کاری خود را حل و فصل کنند و مردم را به سمت فرمانداری سوق می‌دهند که قطعا تجمع مردم در فرمانداری کار درستی نیست.
وی ادامه داد: مدیران ادارات باید مشکلات حوزه کاری خود را به نحو احسن برطرف کنند و ما‌ نیز برای مدیرانی که نتوانند خوب کار کنند نمره منفی در نظر می گیریم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی نیز نسخه رشد، کمال و خدمت به مردم را عمل به بیانات مقام معظم رهبری دانست و گفت: نسخه پیروی از ولایت برای ما رضایت الهی، آرامش، گشایش و پیروزی، رفع مشکلات اقتصادی و همچنین الگو
شدن را به دنبال دارد.
حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی با اشاره به اینکه دین اسلام یک دین جامع و کامل است افزود: برای حفظ این امانت بزرگ الهی باید پیرو مسلم‌ بن ‌عقیل زمان، نماینده امام عصر(عج) و ولایت باشیم.
در این جلسه مجید شریف زاده به عنوان رئیس آب و فاضلاب شهری و حجت الاسلام حسن آزاد به عنوان رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس معرفی شد.
9865 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.