به گزارش ایرنا، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در ادامه سفرهای کاروان زیر سایه خورشید شامگاه سه شنبه با حضور در روستای محمود آباد باقران از توابع شهرستان بیرجند با استقبال پرشور مردم این روستا مواجه شدند
روحانی کاروان زیر سایه خورشید در جمع اهالی این روستا ضمن تاکید بر کسب سعادت معنوی در زندگی دنیوی گفت: یکی از اهداف کاروان زیرسایه خورشید ترویج سیره رضوی است.
حجت الاسلام سید علی اسدی، چشم انتظاری چند ساعته مردم این روستا برای حضور کاروان زیر سایه خورشید آنهم در ساعات پایانی شب را نشان از شور و دلدادگی آنان نسبت به اهل بیت(ع) توصیف کرد و گفت: انسان باید در مسیر زندگی به دنبال سعادت دنیوی و اخروی باشد.
وی با بیان اینکه اسلام جامع ترین دین است اظهار داشت: این دین هیچگاه نگاه افراطی به زندگی انسان ندارد.
مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: افراد باید در زندگی اجتماعی از ژست های کاذب در موقعیت های اجتماعی و سیاسی پرهیز کنند.
وی دوران جوانی را بهترین فرصت برای کسب معنویات در زندگی دانست و افزود: اگر انسان اسلام را به درستی بشناسد و فرهنگ اهل بیت (ع) را در زندگی اجتماعی خود نهادینه کند می تواند به سعادت واقعی دست یابد.
مراسم حضور خدام رضوی با خیرمقدم گویی رئیس شورای اسلامی روستا، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و مولودی‌ خوانی، پرچم‌گردانی و توزیع نمک متبرک حرم ، شور و شکوه و معنویت خاصی بر دل اهالی روستا نشاند و قلبشان را مصفا کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه ، استاندار و اصحاب رسانه خراسان جنوبی، حضور در مرکز توانبخشی علی اکبر(ع) ، دیدار با مددجویان کمیته امداد و نیروهای نظامی و انتظامی ، عیادت از بیماران ، اجرای آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در بقاع متبرکه از جمله برنامه های این کاروان در خراسان جنوبی است.
9766 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.