به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در آیین استقبال مردمی از کاروان زیر سایه خورشید (خدام رضوی) افزود: سطح ایمان و شناخت میزان مسلمانی را تعیین می کند و افرادی که میزان بیشتری از شناخت را درک می کنند از معنویت بیشتری برخوردار خواهند بود.
وی با اشاره به حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) تاکید کرد: همه مسلمانان در یک حد از اسلام شناسی نیستند و سند روشن آن تماشاچی بودن برخی مسلمانان در برابر دشمنانی است که ریشه اسلام را می زنند.
امام جمعه بیرجند اظهار داشت: تا وقتی که اسلام شناسی اینگونه باشد سرگردانی 40 تا 50 کشور مسلمان وجود خواهد داشت و اینکه ظلم به مسلمان به وسیله او و فرمان کافر صورت خواهد پذیرفت.
وی تصریح کرد: امروز سازمان کنفرانس یا همکاری اسلامی برای مسلمانان چه می کند، دشمن در میانمار، یمن و دیگر کشور های مظلوم چه می خواهد، آیا دلتان برای مسلمان که نه، برای انسان ها نمی سوزد؟
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ولی و پیشوای مسلمین باید برگزیده خداوند باشد و یک انسان جاهل و ظالم نمی تواند بر دین حکومت کند.
وی بیان کرد: نتیجه این کار همان می شود که رئیس جمهور آمریکا حاکم فلان کشور اسلامی را گاو شیرده می خواند و به وسیله این گاوشیرده بر سر مسلمانان چه می آورند.
امام جمعه بیرجند افزود: قرآن و عترت لازمه درک توحید است و مسلمان واقعی باید این دو امانت گرانبها را ارج بدارد.
به گزارش ایرنا کاروان زیر سایه خورشید از 25 تیر ماه وارد خراسان جنوبی شد و تاکنون به شهرستان های قاین، زیرکوه، درمیان، سربیشه، نهبندان، خوسف و بیرجند سفر کرده اند.
خدام امام رضا (ع) که حامل پرچم مقدس حرم رضوی هستند تا چهارم مرداد به شهرستان های دیگر استان سفر خواهند کرد.
همچنین در این آیین نشان خادمی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اهدا شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.