به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت سازمان تعزیرات حکومتی افزود: فساد همانند آتش و بیماری واگیر است که اگر به موقع جلوی آن گرفته نشود فراگیر خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعداد فاسدان کم، اما فسادشان زیاد است تصریح کرد: طبق قانون اساسی وظیفه بر دستگاه های نظارتی سنگین است.
وی ادامه داد: دستگاه های نظارتی اگر به موقع رسیدگی کنند باعث خیر و در صورت سهل انگاری بوجود آورنده شر خواهند بود چون عده ای از این وضعیت سوء استفاده خواهند کرد.
امام جمعه بیرجند اظهار داشت: جامعه اسلامی باید طوری شکل بگیرد که افراد با کوچکترین اتهام به خلاف، رنج ببرند و این روند پس از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا محسوس بود.
وی با بیان اینکه قانون اساسی ما بی نقص است تاکید کرد: بسیاری از سازش ها و گذشت های بی مورد بوجود آورنده مشکلات می شود و مسایل انحرافی را جایگزین مسایل سالم می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر در جامعه ای دوستی، پارتی و رابطه به جای قانون باشد عده ای سوء استفاده خواهند کرد اما دستگاه های نظارتی باید امنیت را در جامعه حاکم کنند، اما عده ای متخلف هم باید ناامنی را ببینند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی باید منشا عبرت باشد به طوریکه رفتار او بقیه را از خلاف باز دارد نه اینکه فرد خلافکار زودتر از پلیس به خانه برگردد و پس از سه سال محکوم و در خفا مجازات شود.
وی با بیان اینکه تعزیرات باید موثر باشد، افزود: متخلفان روزی گریبان مسئولان را خواهند گرفت که چرا به موقع جلوی تخلف ما را نگرفتید که غرق شدیم.
وی در ادامه اظهار داشت: هزینه های زیادی برای شکل گیری این نظام و انقلاب داده شد تا مردم از زیر سلطه استبداد خارجی و داخلی فائق آیند و اگر امروز با سهل انگاری ما قانونی که به وسیله نخبگان تنظیم شد اجرا نشود باید پاسخگو باشیم.
در این دیدار محمد حسین اشرفی به عنوان مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی معرفی و از خدمات منصور انصاری در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.