کاظم حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین یک طرح محرومیت زدایی در دهستان قهستان و 2 طرح عمرانی در دهستان گزیک با اعتبار بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجراست.
وی احداث حمام، سرویس بهداشتی، احیای قنوات، تکمیل مسجد و حسینیه و احداث استخر ذخیره آب را از جمله طرح های محرومیت زدایی ذکر کرد و گفت: طرح های محرومیت زدایی در بخش قهستان از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و طرح های عمرانی در دهستان گزیک از محل اعتبارات آستان قدس رضوی اجرا می شود.
مسئول بسیج سازندگی درمیان با بیان اینکه در حال حاضر 26 گروه جهادی بومی در شهرستان مستقر هستند اظهار داشت: مرداد ماه امسال نیز 2 گروه جهادی 150 نفره مهمان از مرکز استان فعالیت های خود را در روستاهای محروم شهرستان آغاز خواهند کرد.
وی افزود: اردوهای جهادی در زمینه های عمران روستایی، تعمیر و تجهیز مدارس، فعالیت های کشاورزی، عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و همچنین افزایش بصیرت جوانان در مقابل هجمه فرهنگی دشمن اجرا می شود.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.