علیرضا قربان زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نشست هایی که این انجمن مردم نهاد برگزار می کند، حرکت ارزشمندی برای انگیزه سازی در افراد آزاده شده از چنگال اعتیاد است و تاکنون از فعالیت این انجمن استقبال خوبی شده است.
وی بیان کرد: نشست های متعددی توسط انجمن معتادان گمنام برگزار می شود و تعداد قابل توجهی از معتادان با بهره گیری از تجربیات افراد بهبود یافته بهبودی و سلامت خود را دنبال می کنند.
رئیس اداره بهزیستی درمیان گفت: با توجه به اینکه جلسات این انجمن بعدازظهر و خارج از ساعت اداری برگزار می شود، اعضای انجمن با مشکل مکان مواجه هستند و نیاز اصلی گروه داشتن جایی مشخص برای انجام فعالیت است.
وی افزود: انجمن معتادان بهبود یافته یک انجمن جهانی بوده و هدف اصلی آن انتقال پیام به جامعه است که هر معتاد یا هر کسی فکر می کند با مصرف موادمخدر مشکل دارد، می تواند قطع مصرف کند، تمایل به مصرف را از دست بدهد و راه تازه ای برای زندگی پیدا کند.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.